Francine Houwen

Wie is Francine Houwen?

Francine is in Torhout geboren op 31/03/1955.
Ze is gehuwd maar heeft geen kinderen.
Francine was onder andere bediende in de bouwsector en in een meubelzaak.  Daarnaast was ze ook kinderverzorgster, en opstarter, van de kinderopvang bij de Sint-Rembertgroep in Torhout.
Haar hobby's zijn wandelen bij mooi weer, gezellig samenzijn met vrienden en familie voor een hapje en een drankje en naar culturele evenementen, zoals toneel en muziek, gaan.

Waarom een functie binnen het bestuur van N-VA Torhout?

Francine staat in voor het onthaal binnen de fractie in Torhout. Ze is dan ook heel blij met deze functie binnen de fractie want nieuwe of gekende mensen ontmoeten en ontvangen wekt bij haar een positief gevoel op. Werken voor een bijzonder tam zoals N-VA Torhout is voor haar niet te veel en betekent voor haar dan ook heel wat.
Nog meer mensen bereiken om voor N-VA Torhout te gaan is dan ook een must voor haar. Er komt een boeiende en hardwerkende periode aan om de mensen te overtuigen en te laten kiezen voor N-VA. Tijd om het grijze Torhout te laten ontwaken met de gele zon van de N-VA.