Vlaanderen op Kop!

Op 12 juli 2017, over deze onderwerpen: Activiteiten N-VA, Activiteiten N-VA Torhout, Fotoalbum N-VA Torhout

Van 1 juli tot 17 september loopt de "Vlaanderen op Kop"-actie. In het kader van deze actie deelden onze bestuursleden de gele petjes uit op de woensdagmarkt van 12 juli. Dit alles gebeurde onder het goedkeurend oog van onder andere Cathy Coudiser en senator, en kandidaat Brugs burgemeester, Pol Van Den Driessche. Ook dit jaar is er terug een leuke fotowedstrijd aan verbonden.

Om te winnen moet je ... fotograferen!

Deelnemen aan onze zomerwedstrijd is een koud kunstje: het volstaat dat je vóór 10 september 2017 je zaligste selfie, zotste groepsfoto of zomers vakantiekiekje mét gele wielerpet opstuurt naar vlaanderenopkop [at] n-va.be.

Binnen de week* vind je die foto dan op de Facebookpagina van de N-VA, waar hij vind-ik-leuks kan beginnen vergaren.

De vijf leukste foto's, geselecteerd door Bart De Wever zelf, én de foto met het meeste vind-ik-leuks winnen een frietkraam of ijskar voor 50 personen.

* De wedstrijd loopt vanaf 1 juli 2017. Raadpleeg hier het wedstrijdregelement.